Wij zijn trots op het feit dat wij een complete zelfstandige lokaal bloemist zijn.
Wij maken geen deel uit van een verzendorganisatie.
Alles doen wij in eigen beheer, en zo heeft u direct contact met een medewerker. Zo kunnen wij snel, direct en flexibel schakelen
Het proces van dagelijks de bloemen inkopen van de kwekers ( via de veiling in Ede) doen wij ook zelf, het maken van de boeketten door eigen gediplomeerde bloemisten, tot het beheer van onze eigen website ( online diensten).Alle boeketten die gepresenteerd worden op onze site hebben wij zelf gemaakt, gefotografeerd en gepubliceerd op onze eigen website.
Eigen Portal
Onze vaste bedrijfsklanten maken gebruik van hun eigen inlog pagina om boeketten te bestellen.Dit gebeurt door middel van een gebruikersnaam en inlogcode. Deze manier van bestellen is erg eenvoudig, overzichtelijk en efficiënt.
De voordelen hiervan zijn o.a.:
Besteller kan direct voor de optie kiezen om de“ Keuze van de bloemist” (Hierbij laat de besteller de keuze bloemen geheel over aan ons.)
Keuze om eigen boeket te kiezen uit ruime assortiment
Optie tot kiezen bijpassende wenskaart en eigen tekst
Factuuradres kan direct aangepast worden per bedrijfsonderdeel
Optie tot het invullen van een “Kosten Plaatsing Nummer “
Overzicht van alle geplaatste orders
Bij facturering wordt een overzicht gemaakt in Excel van de maandelijkse bestellingen.
Overzicht bevat alle belangrijk gegevens voor de administratie o.a. ordernummer, besteller, ontvanger, PO nummer, BTW, bezorgkosten. (*Deze worden per ordernummer apart vermeld)
Iedere afdeling kan eigen inlogpagina hebben
24/7 toegang tot bestelpagina
Orderbevestiging per email
Alles op rekening met een betalingstermijn van 30 dagen
Bezorgdienst bezorgd duurzaam (Elektrisch)
Direct telefonisch/ mail contact met ons bij eventuele orderaanpassingen
Inschrijven bedrijfsaccount
Vraag nu per direct een bedrijfsrekening aan
Heeft u vragen? Bel ons op 030-2516400 of stuur een email naar ikhebeenvraag@tomdendaasbloemen.nl